::  Obsah košíku  ::  Přihlášení  ::  Registrace   ::  
DÁRKOVÁ BALENÍ A POUKAZY
DOPLŇKY NA KOČÁRKY A AUTOSEDAČKY, RUKÁVNÍKY
FUSAKY
RYCHLOZAVINOVAČKY
VÝBAVA PRO MIMINKA
VÝBAVA LOŽNÍ PRO CELOU RODINU
DEKY A PŘEHOZY
DEKY NA PIKNIK
OSUŠKY, PŘEBALOVACÍ PODLOŽKY, BRYNDÁKY
DOPLŇKY DO DĚTSKÉHO POKOJE
TAŠKY, KAPSÁŘE
LÁTKY A GALANTERIE TVOŘÍME S DĚTMI
NÁVODY NA KREATIVNÍ TVOŘENÍ
SLEVY
NOVINKY
VIDEOARCHIV
Způsob dopravy:




·         Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O vyřízení Vaší objednávky a odeslání zboží jste informováni e-mailem a sms.
V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. POZOR: u obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!

Poštovné Česká pošta při platbě předem: 119 Kč
Při platbě dobírkou: + 40 Kč


·         Prostřednictvím kurýrní služby DPD: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni SMS nebo e-mailem a sms.
V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím DPD, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané DPD je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení můžete rozhodnout až v momentě převzetí zásilky.

Poštovné DPD při platbě předem: 149 Kč
Při platbě dobírkou: +40 Kč

·         Osobní odběr v naší vzorkovně v Praze 4:  zdarma viz

 

!!! Při nákupu nad 2500 Kč je poštovné zdarma !!!


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

2. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!


Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

·         v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

·         v případě dopravy službouDPD:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 225 337 337

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.


3. Problémy s doručením

Pokud k Vám zásilka nedorazila v předem ohlášeném termínu, ověřte si, kde se Vaše zásilka nachází.

·         na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

·         ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD nebo České pošty

·         v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít

·         v případě nedoručení zásilky službou DPD kontaktujte dopravce na http://dpdkuryr.cz

·         pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

 


          Způsoby dopravy

          Způsoby platby

          Obchodní podmínky

          Nákupní řád

          Reklamační řád

          Servis výrobků

          Záruční podmínky

          Pokyny na údržbu

          Ochrana osobních údajů

          Prodej na Slovensko

   Kontakty

   Proč nakupovat u nás

   O nás

   Autorská práva

Velkoobchod

Dokumenty ke stažení

Navštivte profil pinnera AESTHETIC ® na Pinterestu.

Fusaky pro děti - Mapa webu