::  Obsah košíku  ::  Přihlášení  ::  Registrace   ::  
DÁRKOVÉ POUKAZY DÁRKOVÁ BALENÍ
DOPLŇKY NA KOČÁRKY A AUTOSEDAČKY, RUKÁVNÍKY
FUSAKY
RYCHLOZAVINOVAČKY
VÝBAVA PRO MIMINKA
VÝBAVA LOŽNÍ PRO CELOU RODINU
DEKY A PŘEHOZY
DEKY NA PIKNIK
OSUŠKY, PŘEBALOVACÍ PODLOŽKY, BRYNDÁKY
DOPLŇKY DO DĚTSKÉHO POKOJE
TAŠKY, ÚLOŽNÉ PROSTORY
LÁTKY A GALANTERIE TVOŘÍME S DĚTMI
NÁVODY NA KREATIVNÍ TVOŘENÍ
SLEVY
NOVINKY
VIDEOARCHIV
Způsob dopravy:




·         Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O vyřízení Vaší objednávky a odeslání zboží jste informováni e-mailem a sms.
V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. POZOR: u obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!

Poštovné Česká pošta při platbě předem: 119 Kč
Při platbě dobírkou: + 0 Kč


·         Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti PPL: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.
V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím PPL, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Za zásilky dodané PPL je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení můžete rozhodnout až v momentě převzetí zásilky.

Poštovné PPL při platbě předem: 149 Kč
Při platbě dobírkou: +0 Kč

·         Osobní odběr v naší vzorkovně v Praze 4:  zdarma viz

 

!!! Při nákupu nad 2500 Kč je poštovné zdarma !!!


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

2. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!


Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

·         v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

·         v případě dopravy službou PPL:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Kontakt: 844 775 775

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.


3. Problémy s doručením

Pokud k Vám zásilka nedorazila v předem ohlášeném termínu, ověřte si, kde se Vaše zásilka nachází.

·         na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

·         ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému PPL nebo České pošty

·         v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít

·         v případě uložení na depu PPL kontaktujte dopravce na tel. 844 775 775

·         pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

 


          Způsoby dopravy

          Způsoby platby

          Obchodní podmínky

          Nákupní řád

          Reklamační řád

          Věrnostní program

          Servis výrobků

          Záruční podmínky

          Pokyny na údržbu

          Ochrana osobních údajů

          Prodej na Slovensko

   Kontakty

   Proč nakupovat u nás

   O nás

   Autorská práva

Velkoobchod

Dokumenty ke stažení

Navštivte profil pinnera AESTHETIC ® na Pinterestu.

Fusaky pro děti - Mapa webu