Vyhledat
  • Aesthetic

S. PROSTÁ TAŠKA

Na začátku příběhu této tašky byla fotografie Petra Kozlíka, který nafotil pro Jana Svěráka Terezu Rambu do filmu Betlémské světlo. Obrovský poster visel v době uvedení filmu na Vinohradské a vzbudil hodně emocí. Režiséra filmu Jana Svěráka napadlo, jak je stylovým způsobem recyklovat a tak oslovil architektku Dagmar Hlaviznovou, designérku textilního studia Aesthetic, která má s upcyklací dlouhodobé zkušenosti a dokázala jeho myšlenku obratně zhmotnit a proměnit v praktické a moderní doplňky.

Každá taška je originál. ty nejžádanější části Terezy byly draženy v dobročinných aukcích, další originální kousky nabízíme na webu www.aestheticstore.cz, proto neváhejte nabídka je jedinečná a limitovaná.


Trochu móda, trochu luxus povstávající z odpadu i připomínka šetrného přístupu k životnímu prostředí. Je to „trashion“. Trash i fashion. Spojení odpadového materiálu, módy a práce designérky Dagmar Hlaviznové majitelky textilního studia Aesthetic, které se věnuje textilnímu designu již více jak 20 let.


Z každého kousku banneru vznikla jeden originální kousek, který může patřit právě Vám, abyste se lépe orientovaly, součástí tašky je všitá visačka, která označuje místo, ze kterého byla Vaše taška vyrobena.

Je nastřiháno pouze 21 těchto fashion lahůdek viz plánek. Některé nabízí na svých stránkách BIOGRAF Jana Svěráka.



Tyto nejen praktické, ale i krásné tašky jsou synonymem promyšleného a udržitelného designu Aesthetic v duchu slowfashion.


ROZMĚRY velikost dna 34x34cm, výška 40cm, délka uší 65 cm

Velmi prostorná, taška, který drží tvar, skladná a nadčasová taška, který se hodí na cesty k vodě i do města.




 


Dagmar Hlaviznová

architektka a designérka


Potřeba estetična je v mé mysli, duši a srdci, vytváří pocit pohody a stability.

A mou hlavní inspirací je spojení českých tradic a funkčnosti, jednoduchosti skandinávského styl, elegance italského designu a německé kvality.

Tato evropská fusion inspirace, posouvá textilní tvorbu Aesthetic, a napomáhá definovat nový český styl textilního designu.


Architektonické vnímání Dagmar Hlaviznové vnáší do textilní tvorby jednoznačně funkční prvky, materiály a funkce jsou kombinovány novými a originálními způsoby, přičemž vždy usiluje o čistý a jednoduchý vzhled.

Funkční detaily, kožené a jiné galanterní prvky, umocňují koncept zajímavým a výrazným způsobem a dodávají předmětům jedinečný charakter, který spotřebitel rozpozná a k němuž se může vztahovat.

Slow fashion a upcyklace je přirozenou součástí tvorby Dagmar Hlaviznové, majitelky a zakladatelky studia textilního designu Aesthetic, která vychází z podstaty a tradic.











12 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše